#19 , 08 aug 2011 09:30
Misschien dat vele mensen al eens van het zwarte circuit gebruik maken, maar dan moeten ze de risico's en gevolgen er bij nemen. Verder heeft dit ook een sneeuwbaleffect: omdat er net zoveel in het zwarte circuit gebeurt, zal het "witte circuit" net duurder worden, waardoor er weer meer in het zwart zal gebeuren, en het witte circuit nog eens duurder wordt, waardoor... enz...
Je moet inderdaad niet hypocriet doen hierover, iedere (of toch veel) schilder, "plakker", vloerder, loodgieter,... zal wel al eens iets in het zwart gedaan hebben, maar voor mij is dit nog een verschil tussen een volledige werkloosheidsuitkering trekken en daarbij nog gaan werken. Geen van beiden is echter goed te keuren, maar hier doodleuk komen vragen: "Welk risico loop ik als ik ronduit de Belgische sociale zekerheid oplicht?", vind ik er zwaar over!
Laatst gewijzigd door
Gebruiker21 op 08 aug 2011 13:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!