Bewakingsagent betrapt met cannabis

Obi_h
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Bewakingsagent betrapt met cannabis

#1 , 25 jun 2025 18:07

Vier tot vijf mensen verkochten me gedwongen cannabis, die ik weigerde mee te nemen. Uit levensgevaar en om te vluchten, nam ik het mee. Twintig meter verderop werd ik aangehouden en ik heb het vrijwillig aan politie laten zien. Ze namen mijn verklaring af en gaven me een boete van 150 euro. Vandaag had ik een gesprek met mijn baas en hij vertelde me dat hij het Binnenlandse Zaken zou inlichten en dat er een kans was dat ik mijn ministeriële kaart verliezen . Ik heb blanco strafblad en politie mij werd verteld dat het geen probleem zou zijn. Zal ik mijn ministeriëlekaart verliezen ? Kan iemand me alsjeblieft helpen of me informatie geven? Het was maar 2 gram cannabis en ik heb het vrijwillig aan de politie laten zien.

Lanox

#2 , 25 jun 2025 19:08

U heeft echt wel al het ongeluk van de wereld. En dat voor "maar" 2 gram.

Thomas_AA

#3 , 25 jun 2025 19:27

Vier tot vijf mensen verkochten me gedwongen cannabis, die ik weigerde mee te nemen. Uit levensgevaar en om te vluchten, nam ik het mee. Twintig meter verderop werd ik aangehouden en ik heb het vrijwillig aan politie laten zien.
Komaan… Vroeger had de hond ook altijd uw huiswerk opgegeten zeker?

U kan nu alleszins niet veel meer doen dan afwachten.

Reclame

Obi_h
Topic Starter

#4 , 25 jun 2025 21:08

Ik had een shit dag en weet niet wat gaat gebeuren…

Obi_h
Topic Starter

#5 , 25 jun 2025 21:53

Ik heb een advies nodig a.u.b. omdat ik heb veel stress van dat

Lanox

#6 , 26 jun 2025 00:11

Veel nuttig advies ga je niet krijgen als je verhaal samenhangt met, op zijn best, halve waarheden.

Thomas_AA

#7 , 26 jun 2025 05:52

Zoals ik al eerder zei: op dit moment kan je eigenlijk alleen afwachten. We kunnen je wel gerust stellen of bang maken, maar uiteindelijk is dat ook maar gokken.

Obi_h
Topic Starter

#8 , 26 jun 2025 07:52

Mijn verhaal is helemaal waar en ik heb tegen mijn baas gezegd dat ik ook klaar ben voor medisch onderzoek... Ik gebruik geen drugs... Je hebt gelijk, ik moet afwachten wat er gaat gebeuren... Maar de stress is en zal altijd bij me blijven.

Terug naar “Andere”