aan uw werkgever melden dat de controlearts nagelaten heeft een bericht achter te laten om op controle te komen in zijn praktijk
dat u bijgevolg dus ook geen weet heeft van een controlearts en dat u als gevolg zich ook niet naar de praktijk van de controlearts kon begeven om na te gaan of u al dan niet "ziek" was
als de werkgever niet kan aantonen dat de controlearts een bericht heeft achtergelaten (vraag naar het bewijs ervan) en ze weigeren uw "onwettige" afwezigheid te corrigeren, dan stapt u gewoon naar de vakbond
Controlearts heeft enkel 2 formulieren achtergelaten met 1 dag tussen, dus een formulier van dag 1 toen ik niet aanwezig wegens op dat moment bij de apotheek geweest zijn. En dag erna heeft een zelfde formulier achtergelaten met een nieuwe datum, dat ik niet aanwezig was, omdat ik hem niet heb gehoord, omdat ik op dat moment juist in de tuin was en dus hem niet heb gehoord via deurbel (ik heb zelfs geen deurbel gehoord). Maar buiten deze 2 formulieren, is er geen formulier van dat ik me moet begeven aan zijn kantoor, zoals ik eerder in mijn vorige bericht aanhaalde, zei de dienst kantoor van de controlearts, dat de controlearts geen 3rde keer controle wil komen uitvoeren omdat het bedrijf aangegeven had dat hij maar 2 moest langskomen, dus is dit wettelijk? Want ik begrijp het niet zo goed meer.