controlearts

frankycousaert
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

controlearts

#1 , 21 nov 2022 13:35

Hallo , is er iemand die me kan helpen , mijn echtgenote is momenteel thuis op ziekte/invaliditeit tot maart 2023 , rugproblemen , ze is momenteel op verlof bij haar familie die ze al 8 jaar niet meer had gezien , 7 maanden terug aangevraagd en goedgekeurd , haar vader is 88 jaar en heeft heel veel medische problemen , normaal moet ze overmorgen terugkomen en verwachten wij eerstdaags uitnodiging voor controle arts , kan zij eventueel uitsel krijgen of wat zijn de gevolgen als ze niet tijdig terug is voor controle , is er iemand die me raad kan geven welke de beste , reguliere manier is om een oplossing te vinden .
De reden dat ze wat langer wilt blijven is omdat ze het waarschijnlijk laatste keer is dat ze haar vader gaat zien

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Sirkii
Berichten: 5396

#2 , 21 nov 2022 18:40

Ik begrijp dat als je met toelating naar t buitenland vertrekt dat die toelating loopt tot de einddatum van t geschreven ziekteverlof.

Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#3 , 21 nov 2022 23:04

------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Reclame

Terug naar “Andere”