geschil met ACVvakbond

BEN-MOKHTAR
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

geschil met ACVvakbond

#1 , 20 apr 2021 20:07

is het mogelijk om naar de rechter tegen vakbond ACV . ben 43 jaar bij deze vakbond . ze hebben mij niet willen verdedigen tgen mijn vorige werkgever. ik heb zelf een advocaat genomen en heb het vonnis in mijn voodeel .maar het heeft mij geld gekost.heb een ombudsman van het ACVvakbond een mail gestuurd om mijn advocaatkosten terug te betalen . ik kreeg een negatieve antwoord . graag een antwoord dank u.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 20 apr 2021 20:47

Gezien we niet weten waarom men u niet wilde verdedigen is dat voor ons niet zo direct mogelijk.
Wat zegt uw advocaat?

JohnD

#3 , 25 apr 2021 00:01

Maar wat was idd. de motivatie van de vakbond om u niet te verdedigen. Wat was het negatieve antwoord van de ombudsman ? U geeft ons in feite geen enkel element om een oordeel/advies te kunnen vellen in deze zaak.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

Reclame

Terug naar “Andere”