Niet ingeschreven bij werkgever.

mava105
Juridisch actief: Nee

Re: Niet ingeschreven bij werkgever.

#16 , 30 jun 2015 20:01

Misschien eens persoonlijk langsgaan bij die ex-werkgever, en laten vallen dat je bewijzen hebt van uw job, en dat je daarmee mogelijks eens zou kunnen langsgaan bij de sociale inspectie als ze de zaak niet alsnog regelen.
Is eigenlijk chantage, maar wie oneerlijk handelt, mag ook verwachten dat anderen dat met hen ook zullen doen.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Juridisch actief: Ja

#17 , 30 jun 2015 20:09

Als je er 1 jaar werkt en bijna nooit niet thuis zijt. Heb je dan de zekerheid....?
dat geeft geen zekerheid dat je als werknemer werkte.
Ik had NOOIT het vermoeden dat ik niet in orde zou zijn met de sociale wetgeving.
Je werkte blijkbaar al enkele jaren, dan kan je écht niet meer argumenteren dat je niet zou weten dat het niet krijgen van loonfiches een teken van gefoefel kan zijn.
Ik veronderstel dat iedereen die begint te werken, denkt dat de werkgever alles in orde brengt. En dat je niet zult beginnen met je werkgever te controleren. Het is iets logisch of niet....?
mss kan je dat in het begin nog veronderstellen. Maar na 1 jaar, als hij nog niks in orde heeft gebracht en je bvb geen vakantiegeld kreeg?

jef007

#18 , 03 jul 2015 17:19

wat heb je dan gedurende die 15 jaar op uw belastingsaangifte geschreven?

Reclame

Terug naar “Andere”