ik heb namelijk 2 vragen:
Ik ben inmiddels al 2 weken werkloos, door einde contract bepaalde duur
Nu krijg ik mijn C4 en denk ik dat er enkele fouten in staan die invloed zullen hebben op mijn uitkering
Ik werkte vorig jaar 24 u per week. vanaf november 2014 werk ik echter 30 uur per week
Op mijn werk hebben ze constant gewerkt met contracten van 3 of 6 maanden die elke keer verlengd werden
In november hebben zij mij een aanhangsel gegeven op mijn contract van 24 uur, om het te verhogen naar 30.
Vanaf november werk ik dus 30 uur per week. Op mijn C4 staat er dat ik tot 01/02/2015 maar 24 uur p/week heb gewerkt en vanaf 01/02/2015 30 uur per week.
1. Hoe kan dit? En heeft dit invloed op mijn uitkering?
Verder hebben wij een week voor mijn contract eindigde bericht gekregen dat we veranderen van partair comité en wel van 311 naar 201
Dit betekent dus dat we gaan van een 35 uren werkweek naar een 38 uren werkweek.
In het bericht stond er dat deze verandering vanaf 01/01/2015 van kracht is. Nu staat op mijn C4 dat ik 30 uren gewerkt heb in een 38 uren werkweek terwijl ik naar mijn mening 30 uren gewerkt heb in een 35 uren werkweek
2. Kan dit zomaar verandert worden? Ik heb mijn contracten toch getekend onder PC 311? Betekent dit dat mijn uitkering minder wordt?