betaalde stage?

nikire
Topic Starter

betaalde stage?

#1 , 16 dec 2014 13:28

Ik ben een student binnen het volwassenonderwijs en loop stage. Ik ben gehuwd en ten laste van mijn echtgenoot, heb een ziekte uitkering en toelating om stage te lopen. Mijn stagebegeleider heeft me voorgesteld om me te vergoeden voor mijn stage. Ik vraag me nu af of dit toegestaan is en hoeveel de vergoeding dan mag zijn?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV

#2 , 16 dec 2014 17:21

welke stage in het kader van welke opleiding? En welke vergoeding (50 euro, 1000 euro, ...)?

nikire
Topic Starter

#3 , 16 dec 2014 20:03

Ik volg een stage bij een stadsbestuur, integratiedienst. Volg opleiding graduaat maatschappelijk werk. Vorm van vergoeding voorlopig onbekend omdat we de grenzen niet kennen. In principe is er max. financiële ruimte voor 12uur per week betaald te worden op c niveau. Maar is dit toegelaten? Onder welke vorm wordt dit dan vergoed?

Reclame

JPV

#4 , 16 dec 2014 20:42

toestemming van mutualiteit zal eerste probleem zijn. Het lijkt me dat cumulatie enkel via progressieve tewerkstelling kan, maar durf het niet te zeggen.

Terug naar “Andere”