In sommige bedrijfstakken moet je wel degelijk verlofgeld terugbetalen als je uw verlof niet opneemtje bent verplicht uw verlof te nemen de werkgever moet er op toezien dat jij uw verlof kan opnemen . dat je uw verlofgeld moet terugbetalen als je geen vakantie neemt is een fabeltje .
ben jij schoolverlater ? want dan heb je ook recht op jeugdvakantie
vakantiewet 28/6/1971
art 2 Het recht op vakantie is aan de werknemers verworven niettegenstaande elke strijdige overeenkomst. Het is de werknemer verboden van de vakantie waarop hij recht heeft, af te zien.
vertel eens in welke bedrijfstakkenIn sommige bedrijfstakken moet je wel degelijk verlofgeld terugbetalen als je uw verlof niet opneemtje bent verplicht uw verlof te nemen de werkgever moet er op toezien dat jij uw verlof kan opnemen . dat je uw verlofgeld moet terugbetalen als je geen vakantie neemt is een fabeltje .
vakantiewet 28/6/1971
art 2 Het recht op vakantie is aan de werknemers verworven niettegenstaande elke strijdige overeenkomst. Het is de werknemer verboden van de vakantie waarop hij recht heeft, af te zien.
als wij in de haven ons verlof niet opnamen dan betaalde je de niet opgenomen terug .vertel eens in welke bedrijfstakkenIn sommige bedrijfstakken moet je wel degelijk verlofgeld terugbetalen als je uw verlof niet opneemtje bent verplicht uw verlof te nemen de werkgever moet er op toezien dat jij uw verlof kan opnemen . dat je uw verlofgeld moet terugbetalen als je geen vakantie neemt is een fabeltje .
vakantiewet 28/6/1971
bedankt voor uw antwoord xena,je bent verplicht uw verlof te nemen de werkgever moet er op toezien dat jij uw verlof kan opnemen . dat je uw verlofgeld moet terugbetalen als je geen vakantie neemt is een fabeltje .
vakantiewet 28/6/1971
bent u havenarbeider ?als wij in de haven ons verlof niet opnamen dan betaalde je de niet opgenomen terug .
werkte , doorgegaan of erkenning afgepakt ?ik werkte aan de haven als gewone erkende havenarbeider ingeschreven bij de dienst cepa . Steek daar uw licht eens op
Gestopt op 55 na 34 jaar dienst nu bijna 5 jaar thuis . VA zoals dat genoemd wordt . Bewijs leveren is voor mij niet mogelijk want ik heb het persoonlijk niet voorgehad . ik heb wel iemand geweten en die had 3 dagen verlof niet opgenomen en deze beweerde dat hij die moest terugbetalen . Wat u aanhaalt van die BVBZ klopt natuurlijk . Ik ga er zeker geen polemiek over voeren maar vanaf ik nog eens op CEPA moet zijn of eind dezer maand als mijn " briefje" binnen moet op den bond ga ik er achter informeren . Doe gerust hetzelfde als je op CEPA komt of op den bond . groetjes Franswerkte , doorgegaan of erkenning afgepakt ?ik werkte aan de haven als gewone erkende havenarbeider ingeschreven bij de dienst cepa . Steek daar uw licht eens op
aha dan ben ik redelijk goed op de hoogte ik loop daar al 17 jaar rond
dan is da al zeker niet het geval . je moet voor de dagen verlof die je niet hebt opgenomen werkloosheidsvergoeding terugbetalen en geen verlofgeld geef mij maar eens het bewijs dat het wel het geval is . wel verlies je uw bzvb-kes 140euro netto het stuk en da is ni erg slim van die extra betaalde verlofdagen ni op te nemen ik had er vorig jaar 8 en die heb ik met plezier gepakt 1120euro netto voor 8 dagen thuis te blijven van mij mochten da er gerust 80 zijn dan was ik nog van gedacht da ik er te weinig had
va op 55 hopelijk is het niet het laatste jaar dat het kan
Gestopt op 55 na 34 jaar dienst nu bijna 5 jaar thuis . VA zoals dat genoemd wordt . Bewijs leveren is voor mij niet mogelijk want ik heb het persoonlijk niet voorgehad . ik heb wel iemand geweten en die had 3 dagen verlof niet opgenomen en deze beweerde dat hij die moest terugbetalen . Wat u aanhaalt van die BVBZ klopt natuurlijk . Ik ga er zeker geen polemiek over voeren maar vanaf ik nog eens op CEPA moet zijn of eind dezer maand als mijn " briefje" binnen moet op den bond ga ik er achter informeren . Doe gerust hetzelfde als je op CEPA komt of op den bond . groetjes Frans
Vandaag vertelden 2 ex havenarbeiders hetzelfde van wat u beweert : met name dat bij niet opname verlofdag een dag werkloosheid moet terugbetaald worden . Ik was nochtans van iets anders overtuigd .werkte , doorgegaan of erkenning afgepakt ?ik werkte aan de haven als gewone erkende havenarbeider ingeschreven bij de dienst cepa . Steek daar uw licht eens op
aha dan ben ik redelijk goed op de hoogte ik loop daar al 17 jaar rond
dan is da al zeker niet het geval . je moet voor de dagen verlof die je niet hebt opgenomen werkloosheidsvergoeding terugbetalen en geen verlofgeld geef mij maar eens het bewijs dat het wel het geval is . wel verlies je uw bzvb-kes 140euro netto het stuk en da is ni erg slim van die extra betaalde verlofdagen ni op te nemen ik had er vorig jaar 8 en die heb ik met plezier gepakt 1120euro netto voor 8 dagen thuis te blijven van mij mochten da er gerust 80 zijn dan was ik nog van gedacht da ik er te weinig had