Opdrachtgever wil niet betalen aan hostessenbureau

Hostess
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Opdrachtgever wil niet betalen aan hostessenbureau

#1 , 21 dec 2017 15:08

Ik heb een vraag omtrent een zeer vervelende situatie. Recent werd Ik via een hostess bureau ingehuurd om te werken op een beurs.
Op de tweede dag ging mijn opdrachtgever smsjes sturen naar mijn gsm waarom weet ik niet want het was zeker niet werk gerealteerd. Ik heb hier dan ook niet op gereageerd, punt 1 kom ik om te werken en niet voor andere dingen en graag hou Ik werk en prive gescheiden. Daarna is een collega naar mij toe gekomen en heeft gevraagd aan mij he heb jij geen smsjes ontvangen Ik zei nee mijn telefoon is leeg en ligt aan de oplader dus Ik had mijn gsm niet op zak wat al een punt was en andere punt vind ik dit helemaal niet proffesioneel omdat die collega zei hij vind u leuk
Ik Ben later naar hem toe gegaan met de vraag waarom die smsjes en wat hij daarmee bedoelde hij zei oh gewoon niets laat maar en dat was de tweede dag, blijkbaar was dit een afwijzing want hij heeft mij de hele week zo goed als negeert, Ik ben ten alle tijden proffesioneel gebleven en vriendelijk gebleven. En als er mij iedere keer word gezegd nee je kan niets doen tja wat moet ik dan, Ik heb de beurs als leuk ervaren ook net de andere vertegenwoordigers, nu wil de opdrachtgever het hostessenbureau niet betalen en word de factuur niet voldaan, de opdrachtgever heeft een klacht tegen mij ingediend dat ik niet proffesioneel was, dat ik de hele tijd op mijn telefoon zat en dat ik mijn werk niet goed deed. Wat kan ik hier aan doen en dit enkel omdat ik geen interesse toonde in de opdrachtgever
De opdrachtgever heeft aan het hostessenbureau medegedeeld dat hij alles doorgestuurd heeft naar de eigenaar van het bedrijf Ik twijfel echter sterk aan zijn eerlijkheid
Als Ik mijn werk niet goed zou doen waarom is dit nooit tegen mij gezegd ook dat ik zo gezegd altijd op mijn Gsm zou zitten daar is ook niets van gezegd
Alvast bedankt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12824

#2 , 21 dec 2017 15:21

In principe is dit uw probleem toch niet? Uw baas en die ... moeten het maar uitvechten.

evgoeth
Berichten: 557
Locatie: Ten zuiden van Antwerpen

#3 , 27 dec 2017 09:00

Begin al eens een keer met die smsjes te tonen aan het hostessenbureau en het zal snel duidelijk zijn wie er hier niet professioneel is.

Reclame

Terug naar “Loon”