Loon gestort maar ik werk daar niet meer

feeron
Topic Starter

Loon gestort maar ik werk daar niet meer

#1 , 19 sep 2017 18:24

Hallo!

In de zomer had ik een studentenjob voor twee maanden (helft juli-helft september). Na de eerste maand heb ik mijn ontslag ingediend aan mijn baas.
In begin augustus werd mijn eerste deel van de loon gestort van de helft juli. In september zag ik dat ze mij een hele maand gestort hebben ipv een halve maand die ik in augustus heb gewerkt. Ik dacht ik ga even wachten hoe dit uitspeelt.
Iemand die ik ken heeft bij het bedrijf kunnen inkijken dat mijn contract nog altijd niet aangepast is en we vermoeden dat ze nog altijd van onderuit gaan dat ik daar nog altijd werk en dus het bedrag krijg dat mijn contract aanbiedt.

Wat doe ik best? Laat ik dit weten? Hou ik het geld? Hoe lang kan ik het geld houden tot ze er geen aanspraak meer op hebben?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bosprocureur
Berichten: 6853

#2 , 19 sep 2017 18:58

NIET.

Laat gewoon spontaan weten dat je onterecht betaald werd, en stort het terug op de manier die ze vragen .

Reclame

Terug naar “Loon”