Geen loon door geneesheer

Petra1961
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Geen loon door geneesheer

#1 , 06 sep 2017 09:33

U hebt een vraag over 'Heb al 3mnd geen loon gekregen,doordat de geneesheer in Turnhout geen tijd heeft nu kan ik 18sept komen,maar is het normaal dat 1persoon die jou niet kent,dit zomaar kan doen?' En net nu mijn dochter terug thuis is komen wonen.en dat allemaal door 1persoon beslist,iemand die mij nog nooit gezien heeft?
Wat kan ik nu doen? En de aansluitkosten of extra onkosten wie betaald dat?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 06 sep 2017 09:40

Leg eens uit wat je heeft voor gehad, wat ik kan niet opmaken uit wat je hier schrijft.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

LeenW
Berichten: 12811

#3 , 06 sep 2017 10:08

Ik begrijp het ook niet helemaal, iets meer uitleg is welkom.

Reclame

de reden
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

#4 , 06 sep 2017 11:50

stuur een mail naar communication@riziv.fgov.be en zet uw ziekenkas in cc en vraag om dit te onderzoeken

het zou wel eens te maken kunnen hebben met de beslissing van maggie dat iedereen langer dan 1 maand ziekte op controle moet komen vandaar die mogelijke lange wachttijden. maar dit neemt niet weg dat ze u 3 maanden zonder inkomen mogen zetten. zelfde voorgehad en na 2 maanden een mail gestuurd met ziekenkas in cc en ze werden plots wakker
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Sirkii
Berichten: 5395

#5 , 06 sep 2017 12:15

Je kan naar het OCMW gaan, je dossier uitleggen en overbruggingsbudget vragen. Let er wel op dat je dit zal moeten terugbetalen na t ontvangen van je ziekenkasgeld.

Terug naar “Loon”