Vakantiegeld - loonbeslag

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

Re: Vakantiegeld - loonbeslag

#16 , 17 apr 2017 17:02

Man toch ik denk dat men er weinig zullen kunnen doen, omdat het nu al het minimum is dat ze krijgt !

Mocht men er toch afhouden ga naar het OCMW om een toeslag, een mens moet toch kunnen leven.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
guiclo
Berichten: 35

#17 , 15 mei 2017 12:38

Hoeveel ze afhouden kun je zien op de berekening van vakantiegeld.
Je kunt zien wanneer ze dat storten en hoeveel.

adi100
Berichten: 71
Juridisch actief: Nee

#18 , 12 jul 2017 10:34

Er is een "LOONOVERDRACHT" (géén loonbeslag !!) van 60,00 € p/m van mijn stempelgeld van 1.260 €.
Wanneer het bedrag van de "LOONOVERDRACH" niet genoeg zou zijn volgens hen om de schulden van 14.000 €. te recuperen , kunnen zij dan nog de inboedel (dat nog géén 1.000 €. waard is ) laten aanslaan ?
Kunne zij ook beslag leggen op mijn bankrekening wanneer er een loonbeslag is van 60 €. op een inkomen van 1.260 € ? Een spaarboekej is er niet , alleen komt er nog 12.00 € stemeplgeld op mijn rekening want er is 60 € loonoverdracht gedaan.
Kan men dan nog met een maandelijks bedrag beslag leggen op mijn bankrekening ?

Reclame

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#19 , 12 jul 2017 10:46

Als je inboedel bij een openbare verkoop minder opbrengt dan de gemaakte kosten haalt men niks op !

En de noodzakelijke dingen kan men niet aanslaan zoals een ijskast, een tv, bed, linnen kast, tafel en een paar stoelen en z.. dit moet men laten staan !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.


Terug naar “Loon”