4maanden geen loon

stijntil
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

4maanden geen loon

#1 , 27 jan 2017 13:04

hoi ,ik heb nu al 4 maanden geen loon ontvangen september oktober novemer en december. als ik ernaar vraag word ik continue vanalles beloofd maar uiteindelijk, constant aan het lijntje gehouden. einbd december ben ik door de problemen zelf depressief geworden mijn problemen stapelen zich extreem op. huur, relatie stuk door messerie, kheb een 2ling van 7 maanden dien ik mis , ik weet geen uitweg meer , mijn baas geeft letterlijk e strop rond me nek. vanaf decemer 19 zit ik in ziekte kben mentaal kapot , help!!werkgever is x te maldegem

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Sianna
Berichten: 156

#2 , 27 jan 2017 13:15

Haal de naam van uw werkgever weg en ga asap naar de vakbond!

de reden
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

#3 , 27 jan 2017 14:53

als je geen vakbond hebt, stuur dan hier een mail naar http://www.werk.belgie.be/defaultTab.aspx?id=6552
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Reclame

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#4 , 27 jan 2017 17:14

Als een werkgever het loon van zijn arbeiders niet kan betalen loopt er iets mis, het kan in bepaalde gevallen eens een week tot 14 dagen zijn maar toch zeker niet bijna 4 maanden!!

probeer vandaag nog contact te maken met het adres dat de reden opgaf, elke dag dat je wacht is in je nadeel !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Terug naar “Loon”