Loon + studeren?

ataturk007
Topic Starter
Berichten: 108

Loon + studeren?

#1 , 15 jan 2017 11:50

Beste

Ik ben een laatste jaar student aan Hogeschool en heb in het tweede semester maar 2 vakken. Ik ben volledig ingeschreven als student omdat ik meer als +- 34 studiepunten ofzo opnam.

Nu ben ik werk gevonden in mijn streek, om te werken via interim. Nu weet ik van mijn vrienden die avondschool doen, die krijgen betaald verlof dagen omdat ze studeren.

Ik zou dus in de maand juni ook verlof nemen om mijn 2 examen afteleggen en te studeren, vervolgens moet ik ook 1 x in de week naar school.

Wat zijn de mogelijkheden voor mij om die betaald te krijgen? Zijn er andere mogenlijkheden? En wat voor contract zou ik dan tekenen? ( ze stelden dagcontract voor maar dat lijkt mij niets, ik wil liever 3, 6 maand tekenen zodat ik zeker in het bedrijf blijf en dat ze mij niet na 1 dag buiten smijten.)
Leuven the place to be!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#2 , 15 jan 2017 21:22

geen enkele mogelijkheid

ataturk007
Topic Starter
Berichten: 108

#3 , 15 jan 2017 22:20

Waarom krijgen mijn vrienden dan betaald verlof als ze ook nog studeren?
Leuven the place to be!

Reclame

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#4 , 15 jan 2017 22:36

verschillende mogelijkheden:
- jeugdvakantie (kom je niet in aanmerking als je nu pas start met werken of nog regulier student bent)
- tijdkrediet (onvoldoende ancienniteit)
- educatief verlof (idem)
- gewone vakantie opgebouwd in vorige jaren

Terug naar “Loon”