Loon en extralegale voordelen

cadeb
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Loon en extralegale voordelen

#1 , 12 jan 2017 11:32

Beste ,
situatie schets :
Gedurende een periode van een klein jaar had ik deze loon situatie :
- loon
- forfetaire km vergoeding van 70*0.34.... € per gewerkte dag (25 € per gewerkte dag ). Dit was infeite mijn dagelijkse rit heen en terug. Hoe kwamen we hieraan ... bij de indiensttreding kon ik kiezen tussen een bedrijfswagen of het gebruik van eigen wagen mits km vegoeding . Doordat de auto pas nieuw was en mijn partner ook reeds een bedrijfswagen ter beschikking had . Vonden we het raadzaam om voor de km vergoeding te kiezen . Tot nu heft dit geen problemen veroorzaakt.
- Loonbonus per kwartaal.

Nieuwe situatie ( doorstart).
- we hebben ons laten wijsmaken dat die km vergoeding voor problemen zou kunnen zorgen ... klopt dit ?
- de loonbonus zou wegvallen , maar we zijn op zoek naar een beter alternatief die dezelfde waarde bevat .

we dachten aan onkosten vergoeding , maar dit kan je dan niet combineren met die km vergoeding , met eventueel maaltijdcheques etc ....
Iemand tips ?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Loon”