Weigeren om belastingen te betalen aan de Belgische staat

Gebruiker25
Topic Starter

Re: Weigeren om belastingen te betalen aan de Belgische staat

#16 , 13 sep 2016 22:55

Ik ga eind deze week terug naar Turkije, ik heb alles kunnen oplossen.

Mijn advocaat in Turkije heeft een rechtszaak geopend tegen de belgische belastingdienst en wij hebben de rechtszaak gewonnen, ik heb alle brieven van mijn oude vakbond uit belgie afgegeven aan mijn advocaat waarin stond dat alles geregeld was en dat ik geen dubbele belastingen zou moeten betalen maar enkel belastingen in Turkije zou moeten betalen.

Klinkt toch logisch dat ik geen 2x belastingen moet betalen? waarom werk ik dan nog want de helft van mijn loon wordt toch al afgenomen, nu kan de belgische regering niks meer doen alles is opgelost

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#17 , 13 sep 2016 23:01

Vorige week wist je nog niet hoe het aan te pakken en nu heb je binnen de week een vonnis waarbij de Belgische Staat veroordeeld is.
Die Rechtbank zou ik graag eens kennen.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Franciscus
Berichten: 38602

#18 , 13 sep 2016 23:08

Als ik goed lees in de Belgische staat in Turkije veroordeeld in een Turkse rechtbank met een Turkse advocaat?

Reclame

jefke007
Berichten: 1812

#19 , 14 sep 2016 09:36

De belgische staat zal daar eens goed om lachen dat zij door een Turkse rechtbank ZOUDEN veroordeeld zijn.
In dergelijk geval kan je terecht naar je geld fluiten

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#20 , 14 sep 2016 10:12

Een rechtszaak aanspannen tegen de Belgische Staat, moet in Belgie gebeuren, Turkse rechtbank is niet bevoegd, TS u kraait onzin uit.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#21 , 14 sep 2016 10:14

TS zal nog niet bekomen zijn van het feesten van Maandag.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Gebruiker25
Topic Starter

#22 , 14 sep 2016 10:48

In Turkije zijn er internationale rechtbanken zoek op zou ik zeggen
Van mij mag dit topic gesloten worden, ik moet geen belastingen meer te betalen aan jullie staat

jefke007
Berichten: 1812

#23 , 14 sep 2016 10:55

Turkije lijkt mij toch niet echt democratisch, zou mij sterk verwonderen dat daar een internationale rechtbank wordt erkend

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#24 , 14 sep 2016 11:05

In Turkije zijn er internationale rechtbanken zoek op zou ik zeggen
Van mij mag dit topic gesloten worden, ik moet geen belastingen meer te betalen aan jullie staat
welke internationale rechtbank zetelt in Turkije en is bevoegd voor uw dossier?
https://en.wikipedia.org/wiki/International_court

Wij zijn steeds bereid om iets bij te leren, maar dan moet u ook met info afkomen. het staat u vrij om die info niet te geven, maar dan staat het ons ook vrij om te twijfelen aan de waarachtigheid van uw woorden.

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#25 , 14 sep 2016 11:10

Het zal er een zijn van uit de sprookjes van Duizend en één Nacht.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Gebruiker25
Topic Starter

#26 , 14 sep 2016 11:23

In Turkije zijn er internationale rechtbanken zoek op zou ik zeggen
Van mij mag dit topic gesloten worden, ik moet geen belastingen meer te betalen aan jullie staat
welke internationale rechtbank zetelt in Turkije en is bevoegd voor uw dossier?
https://en.wikipedia.org/wiki/International_court

Wij zijn steeds bereid om iets bij te leren, maar dan moet u ook met info afkomen. het staat u vrij om die info niet te geven, maar dan staat het ons ook vrij om te twijfelen aan de waarachtigheid van uw woorden.
Blijkbaar nog niet geleerd hoe je iets moet opzoeken, zoek op in Trabzon hoeveel internationale rechtbanken er zijn.

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#27 , 14 sep 2016 11:37

Als je er zo zeker van bent, geef hier eens een link naar deze internationale rechtbanken in Turkije, in plaats van je dul te maken.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#28 , 14 sep 2016 12:38

In Turkije zijn er internationale rechtbanken zoek op zou ik zeggen
Van mij mag dit topic gesloten worden, ik moet geen belastingen meer te betalen aan jullie staat
Dan heb je hier ook geen rechten meer op uitkeringen en dergelijke voordelen.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

de reden
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

#29 , 14 sep 2016 12:43

In Turkije zijn er internationale rechtbanken zoek op zou ik zeggen
Van mij mag dit topic gesloten worden, ik moet geen belastingen meer te betalen aan jullie staat
zou wel eens kunnen kloppen, wij hebben hier in belgie ook zoiets gehad van een internationale rechtbank, denk maar aan het proces van de palastijnen tegen ariel sharon hier in belgie.

en bij mijn weten moeten procedures tegen de belgische staat ook niet persé in belgie worden gevoerd, denk maar eens aan de europese veroordelingen van de belgische staat.

de vraag is dan, wanneer heeft zo'n uitspraak in het buitenland enige waarde voor iemand die in belgie verblijft
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#30 , 14 sep 2016 12:47

Dan nog welke nationaliteiten heeft TS, waar heeft hij inkomsten.
Turkije is niet bij de europese unie.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Terug naar “Loon”