Verandering van paritair comité

club25
Topic Starter
Berichten: 84

Verandering van paritair comité

#1 , 23 feb 2016 15:07

Wij krijgen hier de kans om hier eenmalig op het werk een verandering te laten uitvoeren in ons paritair comité.

We zitten nu in het paritair comité 200 wat inhoudt dat we jaarlijks een bonus van 250 eur bruto krijgen en ook geindexeerd wordt vanaf 2017.

Nu kunnen we opteren voor de regeling van paritair comite 209 wat inhoudt dat we een bruto loonsverhoging krijgen van 15 eur x 13,92( dus geldt ook voor vakantiegeld en eindejaarspremie. Indien we hierin stappen dan krijgen we vanaf 50 jaar ook een extra dag verlof plus 1 opleidingsdag naar keuze maar wij mogen sowieso op opleiding en standaard heb ik al 36 dagen verlof.

Ik ben geneigd om voor die bonus te kiezen aangezien daar meer gaat van overschieten.

Hoe staan jullie hier tegenover ook al is dat een persoonlijke keuze die ik dien te maken ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#2 , 24 feb 2016 10:34

Met alle respect, maar dit is een juridisch forum voor juridische vragen, niet voor een vraag naar persoonlijke afwegingen.

Reclame

Terug naar “Loon”