ongelijke behandeling bedrijfswagen

mava105
Berichten: 22259
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

Re: ongelijke behandeling bedrijfswagen

#31 , 28 feb 2016 14:37

[
Alvorens de discussie te vervuilen met simpele aannames lees je best de volledige topic of indien dit teveel moeite kost : de titel.
Blijkbaar op een zere teen getrapt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bosprocureur
Berichten: 6855

#32 , 28 feb 2016 19:31

[
Alvorens de discussie te vervuilen met simpele aannames lees je best de volledige topic of indien dit teveel moeite kost : de titel.
Blijkbaar op een zere teen getrapt
Op meer dan die ene teen vrees ik... cfr die opmerking over het zgn "voortplantingsgedrag" . Daar zie ik echt niet het juridisch nut van :evil:

Xenophon
Berichten: 2641
Juridisch actief: Ja
Locatie: Brussel

#33 , 28 feb 2016 19:38

Dat was niet Mava maar ondergetekende. Mea culpa. Was inderdaad niet juridisch relevant maar een tongue-in-cheek poging om het eindeloze gejeremieer te laten ophouden nadat alles al in extenso was uitgelegd (en uit eerdere posts die ik me herinnerde bleek dat TS op gebied van arbeidsethiek blijkbaar ook nog een paar cursussen te volgen heeft).
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

Reclame

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#34 , 28 feb 2016 19:47

Ik begrijp dat T.S een goede wagen wil voor haar bijberoep. :lol:

wel op kosten van haar huidige werkgever
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Terug naar “Loon”