Hallo iedereen,
Ik ben Feedra en ik heb een vraagje waar ik heel moeilijk een antwoord op kan krijgen/vinden. Ik ben in september 2013 gestart met werken (via een interimkantoor) en ben gestopt in juli 2014 om terug verder te studeren. Nu door de drukte en afstand kon ik de ecocheques niet halen in het interimkantoor (interimkantoor zit in Hasselt en ik zit door de week in Antwerpen met school). Een tijd geleden (28 mei) had ik een e-mail gestuurd naar mijn interimkantoor om te vragen hoe het met mijn ecocheques zat en of ze die eventueel konden opsturen. Ik kreeg volgend antwoord:
"Wat je ecocheques betreft daar hebben we inderdaad een aantal keren voor gebeld omdat we deze NOOIT mogen opsturen en de uitzendkracht deze moet komen afhalen.Doordat er nooit geen reactie op gekomen is zijn deze teruggestuurd geweest naar ons kantoor eind april. Ik kan proberen of deze er nog liggen maar ik vrees daar eerlijk gezegd een beetje voor."
Blijkbaar zijn de ecocheques terug naar de leverancier gestuurd en heb ik er geen recht meer op. Klopt dit? Iemand die me kan helpen of raad kan geven?
Alvast bedankt!