geen 13de maand dringend advies nodig

Wennie
Topic Starter
Berichten: 65

geen 13de maand dringend advies nodig

#1 , 16 okt 2015 08:06

Gisteren na 4 maanden doodleuk een mail gehad van mijn werkgever dat ik heen 13de maand krijg door de aftrek van mijn firmawagen.

Even de situatie na een rugbreuk sta ik op de mutualiteit. Het bedrag brutoloon dat door mijn werkgever was aangegeven aan de mutualiteit was aangegeven lag 400€ lager dan mijn normale brutoloon.

Ik dacht ok mijn wergever doet dit zodat de kost die ik zelf moet betalen voor mijn firmawagen een 200 netto per maand gedekt is. Niet dus nu houden ze mijn volledige 13 de maand in voor de betaling van de wagen. Kan dit?

Toen ik vroeg of men dan niet te weinig jad aangegeven aan de mutualiteit zei men wij mogen nooit het volledig brutoloon aangeven we moeten het bedrag aangeven waar de sociale zekerheid is vanaf getrokken dus zo een 400€ minder klopt dit??

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#2 , 16 okt 2015 08:55

Zie andere topic. Best geen topic openen als het probleem ook al in een andere topic vermeld is en daar ook thuishoort.

Reclame

Terug naar “Loon”