Doorbetaald of niet?

Darliiien
Topic Starter
Berichten: 193

Doorbetaald of niet?

#1 , 14 jul 2015 16:34

Hallo,
Ik werk als verkoopster en binnenkort doet onze winkel een collectieve sluiten van 2 Weken. Vakantiegeld en dergelijke zijn ook al uitbetaald. Nu vraag ik me wat af. Tijdens deze collectieve sluiting (op basis van onze jaarlijkse verlofdagen), zal mijn loon gewoon verder uitbetaald worden? Daar het gaat om mijn wettelijke vakantiedagen (heb nog geen enkel verlofdag opgenomen, enkel overuren ingeruild!)
Ik zou dit toch graag weten, hopelijk kan iemand me een duidelijk antwoord geven?

Alvast bedankt!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Inazuma
Berichten: 9773
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#2 , 14 jul 2015 20:28

arbeidster of bediende ?

Darliiien
Topic Starter
Berichten: 193

#3 , 14 jul 2015 20:32

arbeidster of bediende ?
Bediende

Reclame

roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#4 , 14 jul 2015 20:34

Uw loon loopt gewoon door.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#5 , 14 jul 2015 21:56

tenzij u pas dit jaar/vorig jaar in dienst kwam, dan kan er een uitzondering zijn, maar dan zou het vakantiegeld door de vorige werkgever al moeten betaald zijn of heb je recht op tijdelijke werkloosheid wegens collectief verlof.

Darliiien
Topic Starter
Berichten: 193

#6 , 15 jul 2015 00:13

tenzij u pas dit jaar/vorig jaar in dienst kwam, dan kan er een uitzondering zijn, maar dan zou het vakantiegeld door de vorige werkgever al moeten betaald zijn of heb je recht op tijdelijke werkloosheid wegens collectief verlof.
Ik ben er sinds 21 januari 2014 in dienst, dus werk er al bijna anderhalf jaar.

Terug naar “Loon”