Ex werkgever aangeklacht voor arbeidsrechtbank

tom38
Topic Starter
Berichten: 5

Ex werkgever aangeklacht voor arbeidsrechtbank

#1 , 11 jan 2015 16:07

Heb mijn ex werkgever moeten aanklagen voor de arbeidsrechtbank voor achterstallig loon en commesie
Hoe lang kan dit duren voordat ik iets krijg ?
Weet dat mijn ex werkgever er alles zal aan doen om de betaling zolang moglijk uit te stellen
Heb zo'n 4md loon te goed de ander 6 heeft hij papieren vervalst met mijn hantekening da ik nooit heb getekend van ontvangst loon .
Zit in collectieve schuldbemiddeling en mag bij wet niets ontvangen en dat wist hij
Commesie geld bedraagt een 15000 euro
Zal ik ooit iets zien van dit geld ,sommige zeggen dat dit gmakkelijk 3j kan duren

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38602

#2 , 11 jan 2015 21:34

Als de handtekening vervalst is kan u aangifte doen bij politie voor valsheid in geschriften en het gebruik ervan.
Voor de andere zaken best via uw vakbond.

tom38
Topic Starter
Berichten: 5

#3 , 11 jan 2015 22:11

de onderzoeksrechter heeft dit opgenomen in haar verslag ,ze is me zelf persoonlijk komen bezoeken zijn met 15 mensen die hem aanklagen

Reclame

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#4 , 12 jan 2015 08:06

werkgever is nog niet failliet?

tom38
Topic Starter
Berichten: 5

#5 , 12 jan 2015 09:30

Neen en zal ook niet failliet gaan .Hij stel graag zo'n dingen zo lang mogelijk uit zodat het geld zo lang mogelijk in zijn gebruik is

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#6 , 12 jan 2015 09:33

3 jaar lijkt me wel héél veel. Zo'n zaak kan tussen enkele maanden tot 1,5 jaar duren. Natuurlijk kan hij wel nog in hoger beroep gaan.

Terug naar “Loon”