Loon juni nog niet ontvangen, haard- en standplaats

Loria
Topic Starter
Berichten: 554

Loon juni nog niet ontvangen, haard- en standplaats

#1 , 01 aug 2014 10:32

Bij ons op het werk doen ze het als volgt. Ze storten een willekeurig voorschot aan het begin van de maand. Is de ene keer 400 euro, de andere keer 700, ze doen het à l'improviste en dan storten ze nog een deel rond de 20ste van de maand.
Dit keer is juni nog altijd niet gestort en zijn er rekeningen die ik nog niet heb kunnen betalen ( waarvan al rappelkosten aankomen)

Ook ( ik werk er al bijna een jaar) tekende ik in het begin een papier waarop stond dat ik recht had op een haard-en standplaatstoelage. Ik heb die nog nooit ontvangen. Mijn baas is een echte sloddervos en iedereen klaagt erover. Er is dan ook een groot verloop. Ik zit bij geen vakbond.
Als ik hem aanspreek, zegt hij: alles komt in orde, maar x aantal later is er nog steeds niets in orde. Wat kan je doen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#2 , 01 aug 2014 10:41

werkgever in gebreke stellen voor het niet-ontvangen loon of naar de vakbond stappen.

Reclame

Terug naar “Loon”