loon niet ontvangen

Sofie 123
Topic Starter
Berichten: 1

loon niet ontvangen

#1 , 16 feb 2014 15:13

Ik ben sinds 6 januari aan het werk als logopediste in het buitengewoon onderwijs. De directeur vroeg me mijn diploma te kopiëren
en dat heb ik toen gedaan. Aangezien ik op dat moment nog maar enkel mijn academisch bachelordiploma had (mijn academisch
masterdiploma kreeg ik pas een maand later op 11 februari 2014), zou ik volgens dat werkstation daar niet kunnen werken en
kunnen ze dus mijn loon van januari niet betalen. Ik heb nu ondertussen mijn masterdiploma afgegeven aan deze mensen via mijn
directeur maar ik heb tot op vandaag nog steeds mijn loon niet ontvangen!! Wat doe ik nu want ik wil deze week mijn loon ontvangen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
de reden
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

#2 , 16 feb 2014 16:05

hier klacht neerleggen
http://www.werk.belgie.be/defaultTab.aspx?id=6552" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#3 , 17 feb 2014 06:23

had je op je CV gezet dat je een bachelor of masterdiploma had?

Reclame

Didymus
Berichten: 2061

#4 , 18 feb 2014 21:28

Ik vermoed dat topicstarter het masterdiploma wel al behaald had, maar het papier nog niet in handen had gekregen?
"sowieso" schrijf je zo.

Terug naar “Loon”