Hallo
Enkele zaken zijn mij niet echt duidelijk betreft interim en onderbreking wegens ziekte.
Zijn er wettelijke regels voor interims bij voorziene afwezigheid, in mijn geval wegens ziekenhuisopname?
ik moet namelijk een kleine ingreep ondergaan en zal daarop waarschijnlijk enkele weken niet kunnen werken, heb ik de plicht dit op voorhand te melden ?
Voor alle duidelijkheid, ik wil blijven werken tot de dag voor de ziekenhuisopname.
Moet het interim-bureau mij een C4 overhandigen en wanneer? Ook als ik na de ziekteperiode het werk zou mogen hervatten bij hetzelfde bedrijf ?
Verlies ik mijn anciënniteit hierdoor bij het bedrijf waar ik tewerkgesteld ben?
Wat met de uren ADV? Verlies ik deze als ik ze niet meer opneem voor de ziekteperiode, of zal het uitzendbureau deze moeten uitbetalen, of kan ik deze bij eventuele werkhervatting alsnog opnemen?
Welke uitkeringen heb ik van het uitzendbureau te goed, zoals carensdag, feestdagen, gewaarborgd loon, aanvullende uitkeringen,
De tewerkstelling bij dezelfde gebruiker/uitzendkantoor werd onderbroken door onbezoldigde vakantie in juli (zonder contract) en onlangs 1 week ziekte onder contract.
Wie weet raad, een zoektocht op internet levert geen duidelijke antwoorden op deze vragen.
Alvast bedankt, alle info en tips hieromtrent zijn welkom.