bedrag km vergoeding

hardlife
Topic Starter
Berichten: 94

bedrag km vergoeding

#1 , 17 jun 2013 12:58

Als verkoper van telecom-producten ben ik vaak op de baan. Ik leg heel wat kilometers af met een eigen wagen. (géén bedrijfswagen)

Toen ik bij mijn werkgever ging om mij de gereden kilometers te vergoeding (de zuiver professionele km's) wou deze enkel 0,15 / km betalen. Doch ligt het volgens info op internet een héél pak hoger. (0.34..)

Kan ik dit tarief (0,34) claimen? Zoja op welke basis?

Alvast bedankt!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
de reden
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

#2 , 17 jun 2013 18:32

Als verkoper van telecom-producten ben ik vaak op de baan. Ik leg heel wat kilometers af met een eigen wagen. (géén bedrijfswagen)

Toen ik bij mijn werkgever ging om mij de gereden kilometers te vergoeding (de zuiver professionele km's) wou deze enkel 0,15 / km betalen. Doch ligt het volgens info op internet een héél pak hoger. (0.34..)

Kan ik dit tarief (0,34) claimen? Zoja op welke basis?

Alvast bedankt!
nee , die 0,34 is slechts een richtlijn van het ministerie van finacien waar de forfataire belastingsvrije grens ligt voor km gereden ter uitvoering van de arbeidsovereenkomst
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

hardlife
Topic Starter
Berichten: 94

#3 , 20 jun 2013 12:50

Ok bedankt, dus u ziet géén mogelijkheid? (CAO ofzo die van toepassing is?)

Reclame

Terug naar “Loon”