vakantiegeld

Esmaj
Topic Starter
Berichten: 10

vakantiegeld

#1 , 30 apr 2013 07:48

Dit is de situatie:

Ik ben sinds 1 april in mijn opzeg, waarbij ik niet meer aanwezig hoef te zijn op het werk.

Mijn vorige werkgever heeft me m'n enkel en dubbel vakantiegeld uitbetaald voor 2013, alsook hetgeen ik recht op heb van vakantiegeld voor 2014.

Op 13 mei begin ik met een nieuwe functie, maar de eerst 6 maanden zijn via interim. Dit wordt wekelijks uitbetaald en daarbij wordt ook iedere keer vakantiegeld al bijbetaald.

Nu weet ik totaal niet meer hoe het zit. Mocht ik nu meteen een nieuw vast contract hebben, dan wordt de ganse boel in mei verrekend en heb ik in die maand geen loon. Maar nu wordt dat vakantiegeld voor dit jaar zogezegd dubbel betaald?

Hoe zit het dan concreet: wanneer wordt alles verrekend? Ik zie de bomen door het bos niet hierover.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#2 , 30 apr 2013 15:14

niets zal verrekend worden, maar indien je verlof neemt, zal je van niemand geld krijgt.

Reclame

Terug naar “Loon”