Loon tegoed uit vennootschap

stevevermander
Topic Starter
Berichten: 1

Loon tegoed uit vennootschap

#1 , 18 okt 2012 15:30

In 2009 en 2010 werd op loonfiches ingevuld dat ik elke maand een loon ontving. Maar in werkelijkheid kreeg ik 6 maanden betaald op mijn rekening en op de loonfiches staat een totaal van 13 maanden uitbetaald. Kan ik een loonfiche nietig laten verklaren aan de hand van rekeninguitreksels of dergelijk want nu is het natuurlijk voor de belastingen en sociaal bureau alsof ik 13 maand uitbetaald ben en moet ik belastingen en sociale bijdragen betalen op iets wat ik nooit ontvangen heb?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
de reden
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

#2 , 19 okt 2012 00:00

In 2009 en 2010 werd op loonfiches ingevuld dat ik elke maand een loon ontving. Maar in werkelijkheid kreeg ik 6 maanden betaald op mijn rekening en op de loonfiches staat een totaal van 13 maanden uitbetaald. Kan ik een loonfiche nietig laten verklaren aan de hand van rekeninguitreksels of dergelijk want nu is het natuurlijk voor de belastingen en sociaal bureau alsof ik 13 maand uitbetaald ben en moet ik belastingen en sociale bijdragen betalen op iets wat ik nooit ontvangen heb?
een loonfiche is geen ontvangstbewijs voor ontvangen loon , maar kan wel een bewijs zijn voor welk loon u diende te ontvangen , waarom dien u geen klacht in bij de inspectie van de sociale wetten voor het loon dat u nog moet ontvangen ?
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Reclame

Terug naar “Loon”