loon bij ondertekend weekcontract

Rhina
Topic Starter
Berichten: 8

Re: loon bij ondertekend weekcontract

#16 , 15 mar 2012 12:27

Aan Lightning :

Ik kan u inderdaad niks anders dan gelijk geven en ook bevestigen dat u daar een punt geeft, maar aan de andere kant kan ik evengoed veronderstellen dat als men allen samen ( intrim, personeelschef enz ) op die dag rond te tafel zitten om de planning voor de week nadien op te maken, en zij ook wisten dat ik maanden out was dat er dan ook een ziektebriefje doorgegeven wordt of een copy van neemt.

aan JPV :

Het is misschien iets voor insiders, maar ik kan er altijd van bij leren hé, vandaar dat ik hier ook veel kom lezen op de site....men is nooit te oud voor wijsheid :-)

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#17 , 15 mar 2012 12:44

zie pm. Voor de rest is Lightning correct, hoe jammer het ook is :). Strikt genomen moest u aan het interimkantoor uw ziekte laten weten en niet aan de gebruiker. als ze dat niet willen over het hoofd zien, kan u niet betaald worden.

klungel

#18 , 16 mar 2012 17:36


1)Ik kan u inderdaad niks anders dan gelijk geven en ook bevestigen dat u daar een punt geeft,

2) maar ik kan er altijd van bij leren hé, ....men is nooit te oud voor wijsheid :-)
1)heb je al (schriftelijk)gevraagd aan de gebruiker of zij dit verder hebben doorgegeven aan het uitzendkantoor ?

2)lees dan uw antwoorden nog maar eens aandachtig voordat u op onaangename wijze bijleert en wijzer wordt gezien de kans op een succesvolle tegenvordering bijzonder groot is , als de vakbondsdruk niks uithaalt .......berusten......->.........

Reclame

Rhina
Topic Starter
Berichten: 8

#19 , 17 mar 2012 15:02

Beste,

Mij is door het intrimbureel bevestigd dat ik idd recht heb op die week loon aangezien mijn weekcontract getekend was.
Nu nog afwachten wat de betaling daarvan zal zijn.

Alvast bedankt voor de reacties en de info,
Met vriendelijke groeten, Rhina

Terug naar “Loon”