Wat moet ik met dat bediende contract?

raptor50v2
Topic Starter
Berichten: 2

Wat moet ik met dat bediende contract?

#1 , 12 feb 2007 21:03

Ben al 15 jaar arbeider in de metaalsector van kleine KMO en krijg nu promotie. Wordt u technisch bediende, ik zal projecten moeten uitteken en begeleiden naar de werkplaats toe.Nu is m'n vraag, hoeveel mag een bediende verdienen. Zijn voorstel is een bedrijfswagen en mijn bestaand loon.Nu heb al een wagen en zie liever m'n maanloon omhoog gaan, maar hoeveel mag ik vragen. Heb totaal geen gedacht hiervan.Een arbeider heeft gemiddeld 1500 euro maandloon netto ,maar wat met een bediende???????????????

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roton
Berichten: 12

#2 , 07 mei 2007 21:31

Als bediende zal je waarschijnlijk onder het paritair comite 218 ingeschreven staan. Daarin heb je een aantal schalen gaande van 1 tot 4 (dacht ik). Je kan via de vakbond of op internet de barema's vinden.
Bekijk deze even en surf daarna even naar 'Vacature'. Onder de rubriek loon vindt je handige tools (looncalculator,...)

Reclame

Terug naar “Loon”