vakantiegeld

nico3456
Topic Starter
Berichten: 2

vakantiegeld

#1 , 08 jul 2011 06:56

hallo,ben na mijn scheiding vergeten van mijn nieuwe rekening nummer door te geven aan de dienst vakantiegeld,en door dat mijn ex de bestaande rekening gehouden heeft is dat geld nu op haar rekening gekomen,ze wil het niet teruggeven,weet iemand hoe ik dit moet aanpakken?in de bank en bij de dienst van vakantiegeld kunnen ze mij niet helpen.
dank bij voorbaat.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
xena

#2 , 08 jul 2011 12:26

hallo,ben na mijn scheiding vergeten van mijn nieuwe rekening nummer door te geven aan de dienst vakantiegeld,en door dat mijn ex de bestaande rekening gehouden heeft is dat geld nu op haar rekening gekomen,ze wil het niet teruggeven,weet iemand hoe ik dit moet aanpakken?in de bank en bij de dienst van vakantiegeld kunnen ze mij niet helpen.
dank bij voorbaat.
ex moet de centen teruggeven geef dit best door aan uw vakbond

burgerlijk wetboek 21/3/1804
Art. 1376. Hij die bij vergissing of met zijn weten iets ontvangen heeft dat hem niet verschuldigd was, is verplicht het terug te geven aan degene van wie hij het ontvangen heeft zonder dat het verschuldigd was.

nico3456
Topic Starter
Berichten: 2

#3 , 09 jul 2011 21:31

ok bedankt xena

Reclame

Franciscus
Berichten: 38592

#4 , 11 jul 2011 20:59

goederen hier geld zijn niet van haar .... het achterhouden is na AS met ingebrekestelling aan haar adres een strafrechtelijk vervolgbaar feit nl misbruik van vertrouwen

Terug naar “Loon”