opzegperoide

natasjav
Topic Starter
Berichten: 25

opzegperoide

#1 , 23 mei 2011 15:53

Momenteel zit ik in een opzegperiode. Aangezien ik 17 jaar als bediende gewerkt heb bedraagt mijn opzegtermijn 1,5 jaar. Hiervan heb ik al een jaar gedaan. Morgen ga ik op een andere plaats solliciteren. Mogelijk krijg ik die job aangeboden. Ik moet dan zelf mijn ontslag indienen. Maar nu vraag ik me af hoelang mij opzegtermijn dan loopt. De ene persoon zegt me dat ik onmiddelijk mag opstappen omdat ik al een jaar opzeg achter de rug heb ookal is het een opzegperiode opgelegd door de werkgever. De ander vertelt me dat ik onmiddelijk zou mogen stoppen omdat ik toch al een jaar opzeg gedaan heb. Nog andere beweren dat ik nog een opzegperiode moet doen van 14 dagen omdat ik zelf ontslag neem. Weet iemand wat juist is?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#2 , 23 mei 2011 20:20

Goed uitgelegd:
http://www.vacature.com/carriere/wat-al ... onderbreek" onclick="window.open(this.href);return false;

Reclame

Terug naar “Loon”