Welk statuut en verschillende vragen...

Zhuzhu
Topic Starter
Berichten: 18

Welk statuut en verschillende vragen...

#1 , 10 mei 2011 20:41

hh
Laatst gewijzigd door Zhuzhu op 23 nov 2011 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#2 , 10 mei 2011 21:16

"je contract eindit binnenkort in onderlinge overeenkomst. Maw: je zal minstens een sanctie krijgen (gemiddeld zo'n 3 maanden) en maakt een kans op een volledige uitsluiting... Dit gezien je zelf ontslag neemt (onderling overeenkomst = zelf ontslag nemen)

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#3 , 11 mei 2011 11:33

Wat je statuut betreft: je domicilie verandert hier niet veel aan, denk ik. Je blijft gezinshoofd (alleenstaand) met één kind. In feite wonen er dan twee gezinnen in het huis van je ouders. Je ouders als één gezin, jij met je kind als tweede gezin.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Zhuzhu
Topic Starter
Berichten: 18

#4 , 11 mei 2011 13:18

bb
Laatst gewijzigd door Zhuzhu op 23 nov 2011 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#5 , 11 mei 2011 14:03

Het laatste puntje op de tweede pagina van dit artikel zal je geruststellen:

http://www.abvvjobconsult.be/images/PDF ... der_06.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Je blijft dus inderdaad gezinshoofd.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Terug naar “Loon”