Beloofde opslag komt er niet

ééndagsvlieg
Topic Starter
Berichten: 12

Beloofde opslag komt er niet

#1 , 24 mar 2011 08:30

Goeiemorgen,

Toen ik 3 jaar geleden promotie heb gekregen, beloofde mijn werkgever mij een jaarlijkse prestatieopslag van enkele percenten bij goede evaluatie. Iedereen die dezelfde graad heeft werd dit verteld.

Heb al 3 jaar niks gekregen. De directie zegt dat dit niet meer wordt gegeven. Alle anciens hier op het werk reeds jaren prestatieopslag hebben gekregen.

Kan ik dit aanvechten om toch nog mijn opslag te krijgen?

De directie is hier natuurlijk niet heel duidelijk geweest over hoeveel percent, wat een goeie evaluatie is, etc...

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
xena

#2 , 24 mar 2011 16:44

Kan ik dit aanvechten om toch nog mijn opslag te krijgen?
waarop ga je zich baseren ?

burgerlijk wetboek 21/3/1804
Art. 1315. Hij die de uitvoering van een verbintenis vordert, moet het bestaan daarvan bewijzen.

gerechtelijk wetboek
Art. 870. Iedere partij moet het bewijs leveren van de feiten die zij aanvoert.

ééndagsvlieg
Topic Starter
Berichten: 12

#3 , 28 mar 2011 11:49

Ik kan verklaringen voorleggen van collega's die vroeger zelf de opslag gekregen hebben alsook verklaringen van collega's die dezelfde graad hebben als mezelf en aan wie de opslag ook beloofd werd.

Reclame

RainDream
Berichten: 43

#4 , 28 mar 2011 13:33

Je kan dat altijd doen hé.. ik weet dat het niet aangenaam is als je hetgene wat je beloofd is niet krijgt.
Beloofd is beloofd, vind ik.

'k Hoop dat je het alleszins krijgt, en dat ze je nu geen 'moeilijke' gaan vinden.

Terug naar “Loon”