Kunnen ze het leefloon stopzetten ?

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

Re: Kunnen ze het leefloon stopzetten ?

#31 , 11 apr 2011 10:05

scan deze brieven eens in of fotografeer ze?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Crockske
Topic Starter
Berichten: 15

#32 , 19 apr 2011 13:36

Ze heeft tot nu toe enkel nog de eerste brief, met de eerste schorsing ontvangen. Deze wil ik gerust inscannen. De rest zal moeten wachten want deze heeft ze nog niet.

Omdat het bijna 100% zever is wat daarin staat, heeft ze een AS verzonden maar ze reageren gewoonweg niet. Het is eigenlijk letterlijk zo dat de raad andere dingen op papier zet dan wat ze op kantoor tegen haar zeggen. En dat heeft ze dan ook in het AS vermeld. Bijvoorbeeld : Op kantoor raden ze haar aan werk te gaan zoeken en de studies achter wege te laten en in de brief staat dat de raad niet akkoord is dat ze gaat werken, maar nu ze niet meer studeert, ze geschorst wordt. Op kantoor zeggen ze dan : "we begrijpen de beslissing van de raad helemaal niet maar we weten wel al dat je niks meer zult krijgen, ongeacht het feit of je al dan niet naar school blijft gaan"

Dus ook in AS de vraag gesteld wat ze nu echt van haar verwachten. Dat ze werkt of studeert of een combinatie en hoe zij dit zien ? Ze maken haar gewoon gek door elke week iets anders uit te vinden. Maar als ze niet reageren ...

Ondertussen heeft ze een dossier gemaakt en naar de rechter opgestuurd, ze heeft een brief gekregen hierover dat er een zitting zal zijn maar er staat bij "datum" niks ingevuld. Dus wanneer ze daar moet zijn weet ze niet en ze heeft geen advocaat ...

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#33 , 19 apr 2011 16:03

mail gerust de scan door, mailadres in pm doorgestuurd

Reclame

Crockske
Topic Starter
Berichten: 15

#34 , 21 apr 2011 10:08

Ik zal u dit morgen inscannen, samen met de tweede brief die ze ondertussen gekregen heeft, alles ligt bij haar thuis dus ik moet zelf wachten tot ik haar zie. Ze staat voor serieuze kosten door omstandigheden en ik kan haar financieel niet echt helpen, ookal wil ik dat wel. Ik versta ook niet zo goed waarom zij verder ook nergens recht op heeft. Ze heeft tenslotte een ziekteverzekering maar deze wil ook geen uitkering geven. Haar ganse inboedel staat te koop, waarvan er al enkele zaken verkocht zijn. Dit is niet leefbaar, binnenkort heeft ze misschien geen onderdak meer als dit blijft duren.

Terug naar “Loon”