Begrensd brutoloon?

Gebruiker21
Topic Starter
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

Begrensd brutoloon?

#1 , 24 nov 2010 14:37

Tijdens 7 dagen van je 10 dagen vaderschapsverlof, geniet je een uitkering van de mutualiteit die 82% van het "begrensd brutoloon" bedraagt. Nu vind ik niet meteen terug hoeveel die begrenzing bedraagt? Kan iemand me dit vertellen? Na enig zoeken vind ik enkel het bedrag terug van de begrenzing in 2003, maar ik vermoed dat dit ondertussen wel zal opgetrokken zijn.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
xena

#2 , 24 nov 2010 17:18

http://www.riziv.be/citizen/nl/allowanc ... nces01.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
99,00euro

Gebruiker21
Topic Starter
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#3 , 25 nov 2010 09:28

Dank u zeer...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Terug naar “Loon”