Loonsbeslag

JustMe1
Topic Starter
Berichten: 1

Loonsbeslag

#1 , 17 okt 2010 15:50

Enkele jaren geleden hebben wij een persoonlijke lening aangegaan bij een bank. Ik had een vast inkomen van werk en mijn partner had een variabel inkomen dat absoluut niet vast bepaald was. Toch hebben wij een lening gekregen met een hoog terugbetalingstarief. Toen het variabel inkomsten van mijn partner weggevallen is, hebben ze bij mij loonsbeslag gedaan. Nu weet ik wel hoeveel ze kunnen afhouden bij mij maar hoe zit het wanneer mijn partner ook gaat werken, tellen dan dezelfde bedragen bij hem of worden die bedragen dan over de 2 inkomsten verdeeld? We hebben samen het contract bij de bank ondertekend.


Mijn partner moet ook allimentatie betalen maar dit heeft hij sinds het wegvallen van zijn inkomsten ook niet betaald, kunnen ze dan zijn volledig loon inhouden indien hij gaat werken?

Graag op beide vragen een afzonderlijk antwoord als het kan.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Loon”