Hulp met werk wet.

nazmul
Topic Starter
Berichten: 189

Hulp met werk wet.

#1 , 12 jul 2010 10:23

Geachte,

Ik heb leefloon. Door mijn taal probleem ik vind nog geen vaste job (ervaring in IT). Maar daar zijn deeltijd jobs via VDAB v.b: Tijdregeling: Deeltijds - 8 uren per week, te presteren in 1 dagen

Mijn Vraag:
1. Ik wil 38 uur werken, maar ik vind nog niet, mag ik werken deeltijds 8 uren per week met meer dan 1 werkgevers? vb: ik met 4/5 werkgevers deeltijds

Hoe is dit in wettelijk?

Mvg
Nazmul

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#2 , 12 jul 2010 13:15

Geachte,

Ik heb leefloon. Door mijn taal probleem ik vind nog geen vaste job (ervaring in IT). Maar daar zijn deeltijd jobs via VDAB v.b: Tijdregeling: Deeltijds - 8 uren per week, te presteren in 1 dagen

Mijn Vraag:
1. Ik wil 38 uur werken, maar ik vind nog niet, mag ik werken deeltijds 8 uren per week met meer dan 1 werkgevers? vb: ik met 4/5 werkgevers deeltijds

Hoe is dit in wettelijk?

Mvg
Nazmul
dit kan :)

nazmul
Topic Starter
Berichten: 189

#3 , 12 jul 2010 19:59

@JPV:
Bedankt voor uw antwoord. Is dit zelfde in geval van voltijds jobs ook? Of is het allen kan als werk deeltijd?

Mvg

Reclame

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#4 , 12 jul 2010 20:31

@JPV:
Bedankt voor uw antwoord. Is dit zelfde in geval van voltijds jobs ook? Of is het allen kan als werk deeltijd?

Mvg
wettelijk gezien mag je voor verschillende werkgevers werken, een combinatie van een voltijdse job met een deeltijdse kan perfect.

Terug naar “Loon”