maaltijdcheque nog steeds niet ontvangen

wiwa
Topic Starter
Berichten: 5

maaltijdcheque nog steeds niet ontvangen

#1 , 22 jun 2010 13:48

Beste,

Mijn vrouw heeft via haar werk recht op maaltijdcheques. Nu blijkt dat de maaltijdcheques van mei nog steeds niet verdeeld zijn. Dit zorgt voor wrevel onder haar en haar collega's. Hun baas zwijgt in alle stiltes en geeft steeds ontwijkende antwoorden als zij hem hiermee confronteren.

Verder wordt het loon ook systematisch veel te laat betaald.

Wat kunnen mijn vrouw en haar collega's doen tegen zulke praktijken?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#2 , 22 jun 2010 19:37

Beste,

Mijn vrouw heeft via haar werk recht op maaltijdcheques. Nu blijkt dat de maaltijdcheques van mei nog steeds niet verdeeld zijn. Dit zorgt voor wrevel onder haar en haar collega's. Hun baas zwijgt in alle stiltes en geeft steeds ontwijkende antwoorden als zij hem hiermee confronteren.

Verder wordt het loon ook systematisch veel te laat betaald.

Wat kunnen mijn vrouw en haar collega's doen tegen zulke praktijken?
in de praktijk niet veel: je kan natuurlijk aangetekende brieven sturen naar je werkgever, maar dit geeft nu niet direct veel kans op een goeie relatie. Is het een groot bedrijf? dan kan de vakbond algemeen tussenkomen zonder dat de werkgever zal weten van wie het komt.

Reclame

Terug naar “Loon”