loon niet gekregen + c4 niet in orde

tvm
Topic Starter
Berichten: 1

loon niet gekregen + c4 niet in orde

#1 , 22 dec 2009 16:34

Beste,

vorige maand (half november) heeft mijn vriendin te horen geregen dat ze niet hoefde terug te keren wegens teveel personeel.
Wij werkten voor alle duidelijkheid op hetzelfde werk.
Nu zijn we reeds 22 december en haar loon van vorige maand is nog niet gestort maar een loonfiche werd wel al ontvangen.
Haar C4 heeft ze pas op 2 december gekregen, echter wel op de juiste datum ingevuld van ontslag. nu kan ze hier geen dop mee trekken aangezien de werkgever geen reden van ontslag had ingevuld. Het ACV, Sociaal bureau en ikzelf hebben haar elk een formulier gegeven waar ze de reden in moet vullen. Echter is dit tot nu toe nog niet gedaan.

Ikzelf heb om compleet andere redenen 2 weken geleden ontslag genomen, ik heb wel afgesproken met de werkgever om tot het eind van het jaar te werken (horeca). Nu reageerd die niet op mijn telefoontjes, berichten en komt ze ook niet meer op het werk. Ergens is het mijn zaak niet maar aangezien ik al mijn geld heb moeten gebruiken voor ons 2 zijn we nu compleet blut. overmorgen is het kerstavond en kan ik mijn familie geen cadeautjes bezorgen. Weet iemand hoe ik dit zo snel mogelijk op orde brengen? Dreigen dat ik zelf niet meer afkom want wettelijk diende ik 3 dagen na mijn opzegbrief niet meer te komen.

hopelijk heeft iemand goeie tips voor mij.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Loon”