te weinig loon

ellende
Topic Starter
Berichten: 51

te weinig loon

#1 , 20 sep 2009 01:43

hallo,
elke 26ste van de maand krijg ik een voorschot op mijn loon en elke 10 mijn loon,
op den 10de van deze maand had ik te weinig ontvangen. ik kreeg mijn loonbrief in de bus en zag dat er 2weken verlof opstonden+ enkele dagen familiaal verlof:
ik had maar een week verlof en neem nooit familiaal verlof!
ik had het gemeld op het werk en ze gingen het in orde maken.
ik dacht dat ze het direct in orde gingen brengen maar nu een week later staat het geld nog niet op men rekening met als gevolg dat ik vandaag niet kan werken omdat mijn rekening op nul staat ik mijn benzine niet kan betalen. ik moest dus verplicht verlof nemen en zeiden dat het waarschijnlijk pas gestort wordt samen met mijn voorschot, de 26ste dus, nog ong. 2 weken wachten.
kan dit zomaar :?:
ik moest al verplicht geld gaan lenen bij mijn familie.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
paling
Berichten: 280

#2 , 20 sep 2009 02:07

:arrow:
Laatst gewijzigd door paling op 26 sep 2009 03:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Lex
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

#3 , 20 sep 2009 10:05

ik moest al verplicht geld gaan lenen bij mijn familie.
U bent heus niet de enige die aan het eind van zijn loon nog een stuk maand over heeft.

Reclame

paling
Berichten: 280

#4 , 20 sep 2009 12:11

:arrow:
Laatst gewijzigd door paling op 26 sep 2009 03:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Lex
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

#5 , 20 sep 2009 12:27

U bent heus niet de enige die aan het eind van zijn loon nog een stuk maand over heeft.

beginnen mee uw bankkaart opzij te leggen en een vast bedrag afhalen en dat besteden per week helpt al veel . en vooral ni leven voor het zicht van een ander .
Crisis of niet, ik heb geen geld gebrek hoor, maar ik zie en hoor ook de mensen rondom mij.

Mijn ouders hebben mij geleerd om alleen iets te kopen als ik daar geld voor heb.
Als ik iets wil dan spaar ik daar eerst voor...met uitzondering van mijn hypotheek natuurlijk.

sperwer
Berichten: 1155

#6 , 20 sep 2009 14:07

U bent heus niet de enige die aan het eind van zijn loon nog een stuk maand over heeft.

beginnen mee uw bankkaart opzij te leggen en een vast bedrag afhalen en dat besteden per week helpt al veel . en vooral ni leven voor het zicht van een ander .
Crisis of niet, ik heb geen geld gebrek hoor, maar ik zie en hoor ook de mensen rondom mij.

Mijn ouders hebben mij geleerd om alleen iets te kopen als ik daar geld voor heb.
Als ik iets wil dan spaar ik daar eerst voor...met uitzondering van mijn hypotheek natuurlijk.
Wel, ik leer mijn kids om zelfs te zorgen dat ze eerst het geld hebben om een huis te kopen, voor ze hier buiten stappen.
Want zelfs een hypotheek is een dure en zware belasting van je inkomen voor zeer lange tijd.

sperwer
Berichten: 1155

#7 , 20 sep 2009 14:11

hallo,
elke 26ste van de maand krijg ik een voorschot op mijn loon en elke 10 mijn loon,
op den 10de van deze maand had ik te weinig ontvangen. ik kreeg mijn loonbrief in de bus en zag dat er 2weken verlof opstonden+ enkele dagen familiaal verlof:
ik had maar een week verlof en neem nooit familiaal verlof!
ik had het gemeld op het werk en ze gingen het in orde maken.
ik dacht dat ze het direct in orde gingen brengen maar nu een week later staat het geld nog niet op men rekening met als gevolg dat ik vandaag niet kan werken omdat mijn rekening op nul staat ik mijn benzine niet kan betalen. ik moest dus verplicht verlof nemen en zeiden dat het waarschijnlijk pas gestort wordt samen met mijn voorschot, de 26ste dus, nog ong. 2 weken wachten.
kan dit zomaar :?:
ik moest al verplicht geld gaan lenen bij mijn familie.
Fouten bij uitbetaling van loon, moeten met het loon na de eerste vermelding van deze fout dat word uitbetaald rechtgezet worden,indien deze melding is gebeurd voor de berekeningen van de uitbetaling zijn gedaan, anders met het volgende loon.
De maandelijkse voorschotten worden niet bezien als een loonsafrekening en kunnen dus niet gebruikt worden om fouten recht te zetten.

Terug naar “Loon”