soms chauffeur collectief vervoer

delady
Topic Starter
Berichten: 547

soms chauffeur collectief vervoer

#1 , 12 jun 2009 23:09

soms rijdt mijn man met de camionnette van zijn baas met enkele collega's naar zijn werk(bouwvakker)
nu had ik gisteren onze belastingen laten invullen en deze man zei me dat dit rijden als chauffeur zwaar belast wordt
hij zei ook dat er een andere manier van de baas zou zijn om dit niet (zo zwaar) te belasten maar hij wist niet hoe dit ineen zat, hij had ervan gehoord
in ieder geval zijn er collega's van mijn man die verleden jaar hier ook al over mopperden

kent iemand "die manier" om dit niet(zo zwaar) te lasten want werkgever weet natuurlijk van niks...

moet zeggen dat mijn man 4000 euro meer zou verdiendhebben op 1 jaar maar hetzelfde werd slechts afgehouden(4 kinderen ten laste)

alleen weet ik niet waar die naar toe zijn gegaan: geen vakantie, geen pretparken,geen nieuwe spullen, pppffff....

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Peterken
Berichten: 70

#2 , 03 jul 2009 10:31

Beste,

Je kan op aanvraag meer bedrijfsvoorheffing laten afhouden. Dit kan op aanvraag aan de werkgever.

Reclame

Terug naar “Loon”