Inhaalrustdagen 2018

Elsylias
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Inhaalrustdagen 2018

#1 , 28 mar 2019 16:47

Hoi, kan iemand me meedelen hoeveel het bedrag ongeveer was van de inhaalrustdagen 2018 in de bouw die in november 2018 uitbetaald werden?
Alvast bedankt!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 28 mar 2019 20:05

De vergoeding werd vastgesteld in functie van het uurloon van het 4de kwartaal 2018, volgens het barema afgedrukt op het formulier. Kent het FBZ je uurloon niet, dan wordt er ook een formulier opgemaakt, maar dit wordt pas verstuurd vanaf 7 december. Je moet dan wel een kopie van een loonfiche van het 4de kwartaal 2018 bijvoegen.

Was je tussen 1 oktober 2017 en 30 september 2018 minstens 75 dagen economisch werkloos, dan zal het dagbedrag proportioneel berekend worden.

bron; ACV
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Elsylias
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 28 mar 2019 21:42

Bedankt voor de info, dit had ik ook gevonden. Had liever een bedrag geweten wat in de buurt kwam.

Reclame

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#4 , 29 mar 2019 08:20

Bedankt voor de info, dit had ik ook gevonden. Had liever een bedrag geweten wat in de buurt kwam.
Dit is volgens je loon op dit moment .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Terug naar “Loon”