Dag Corwynn, excuses voor dit bericht, wist niet dat een sub-vraag ook kon.
Ondertussen contact gehad met een notaris, die zei ons dat. Er zijn echter na ons geen erfgenamen meer.
We hebben een successie geweigerd maar moeten huurhuis wel leeg en proper achterlaten blijkbaar, hoe lang moeten we de inboedel dan in bewaring houden?
Willen vermijden dat dit alsnog lijkt op "aanvaarding".
Wat moeten we doen met de huurwoning van een persoon waarvan wij de successie verwierpen?
Moeten wij de woning en garage nog opruimen? Wie draait daar voor op?
De laatste tijd vraagt mijn bankapp een Itsme-bevestiging bij het boeken van een Über rit, dat zijn echter telkens kleine bedragen.
Hoe zet ik die optie (voor Ü) uit a.u.b.?
Welke anciënniteit geldt bij een ontslag na overname met een CAO 32bis, de bij het huidige bedrijf opgebouwde of ook de bij het vorige bedrijf opgebouwde wedde anciënniteit?