Korte schets situatie nu: Ik en mijn ex hebben een omgangsregeling, met co-ouderschap (week-week) voor ons zoontje van 4jaar. Ik ben een alleenstaande mama, mijn ex woont samen met zijn vriendin, waar hij samen 2kinderen mee heeft.
Verandering in de situatie: Sociale Dienst heeft vaststellingen gedaan bij mijn ex en zijn vriendin thuis en deze doorgespeeld aan het parket, conclusie: Hun 2kinderen zijn nu geplaatst.
Gisteren bezoek gekregen van sociale dienst ivm mijn zoontje, ze kwamen kijken hoe het er hier aan toe ging. Ze kwam echter niet met al te goed nieuws, mijn zoontje zit bij mijn ex thuis in een niet zo prettige situatie. Het is er vuil, lijkt net een dierentuin (om het met hun woorden te zeggen), honden en katten uitwerpselen liggen zomaar op de grond overal, het zit er vergeven van vliegen en dergelijke...
Nu kwamen zij met de boodschap om mijn zoontje bij de volgende wissel niet mee te geven aan de papa, en verdere stappen te ondernemen.
Ook al aangezien mijn ex zijn andere 2kinderen nu geplaatst zijn.
Nu ben ik natuurlijk bang, zolang er geen herziening gedaan is dat ik mijn zoontje uiteindelijk toch ga moeten meegeven en dat hij in zo een situatie belandt en dat zint mij niet, ik voel mij nu al schuldig tegenover mijn zoontje dat hij er vorige week nog naartoe is gegaan.
Iemand met zelfde ervaringen?
Graag jullie meningen en raad.