Wat Luc hierboven schrijft,staat reeds vermeld in mijn eerste link in #8,
Dus ik zie geen tegenspraak
Ik citeer Peter Leyseele
Beste, het feit dat u geen KBO kan terugvinden betekent de facto niet dat de VME niet bestaat. Vanaf het moment dat een splitsingsakte (basisakte) werd opgemaakt waarbij een opdeling gebeurde in privatieve en gemeenschappelijke delen (er van uitgaande dat er ook minstens twee verschillende eigenaars zijn), ontstaat een vereniging. Alleen houdt dit niet onmiddellijk in dat deze vereniging ook rechtspersoonlijkheid bezit en mogelijks werd zelfs het gebouw uit het gedwongen appartementsregime uitgesloten. De VME verkrijgt RP wanneer de statuten (basisakte en reglement werden overgeschreven). Evenwel wordt met de regelmaat van de klok in akten van kleinere gebouwen afstand gedaan van het dwingende regime waardoor art. 577-3 e.v. niet dwingend meer van toepassing zijn. Lees dus de akte er op na. Werd geen afstand gedaan en werden de statuten overgeschreven, dan komt het de syndicus toe om een KBO nummer aan te vragen.
Ik ga echter uit dar er afstand gedaan werd en er dus geen kbo nummer is,aangezien alles
Op naam staar van mede eigenaar en niet op vme.
We wachten nu op antwootd van Ts.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet.