Weigering terugbetaling afgelast event

BEPAK
Topic Starter
Berichten: 61
Juridisch actief: Nee

Weigering terugbetaling afgelast event

#1 , 06 nov 2025 16:05

Er is momenteel een event lopende, wij hadden voor 1 dag een ticket gekocht, maar wegens stormweer werd dit afgelast. Vervolgens kregen we een mail met een link waarmee we ofwel konden omboeken, ofwel ons geld terugvragen. Hier kregen we 2 weken de tijd voor. Ik heb binnen deze periode geprobeerd op de website te geraken, maar geraakte niet ingelogd. Ondertussen is de deadline verstreken en weigeren ze mij terug te betalen. Ik had genoeg tijd om op een ander moment te proberen, zeggen ze. Mag dit zomaar?

mava105
Berichten: 22923
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 06 nov 2025 16:37

Je had 2 weken de tijd om te meldat dat je niet op de website raakte. Waarom heb je die laten verstrijken?

basejumper
Berichten: 5209
Locatie: Diest

#3 , 06 nov 2025 17:16

Hoe dikwijls heb je geprobeerd? Was het permanent onbereikbaar en kan je dat aantonen? In twee weken heb je welwet mogelijkheden om nog eens te proberen, ook buiten de klassieke kantoor uren...
Uit zelfbeheersing groeit de Kracht.
Zelfkennis brengt ons tot Wijsheid.
Zelfvervolmaking leidt ons tot Schoonheid.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”