Het is hier GEEN politiek forum.
Beheerders: schrappen die boel
Net zoals Groen, Vooruit, PVDA, CD&V, Vlaams Belang, etc. ook allemaal openlijk pleiten voor een daling van de partijdotaties (al dan niet onder het mom van minder partijfinanciering in het algemeen). Niets belet ook deze partijen om vrijwillig hun dotatie terug te storten—maar daar horen we u raar genoeg niet over.De N-VA beweert al jaren te willen besparen op partijdotaties, maar verschuilt zich telkens achter het excuus van een ontbrekende meerderheid. Niets belet de N-VA om vrijwillig een deel van haar dotatie terug te storten via domiciliering, dat is wettelijk perfect mogelijk. Toch kiest ze daar niet voor.
Ik heb geen enkel probleem met een scherpe repliek/toetsenbord—zelfs als ik uw mening niet deel. Maar dan wel best daar waar het gepast is. Ik deel echter de mening van anderen dat uw hele uiteenzetting hier op dit forum niet bepaald thuis hoort. Het is Juridisch Forum, niet Politiek Forum.Nog even dit als opmerking aan het adres van Corwynn.
Meer dan een decenia geleden werd ik geband van het Politics forum, wegens te scherp toetsenbord ten aanzien van politici.![]()
Even terzijde, maar in een praatcafé mag een beetje praat voor de vaak allicht ?De N-VA beweert al jaren te willen besparen op partijdotaties, maar verschuilt zich telkens achter het excuus van een ontbrekende meerderheid. Niets belet de N-VA om vrijwillig een deel van haar dotatie terug te storten via domiciliering, dat is wettelijk perfect mogelijk. Toch kiest ze daar niet voor.