laattijdig betaaloverzicht

Corwynn
Juridisch actief: Nee

Re: laattijdig betaaloverzicht

#31 , 01 okt 2025 13:19

Als ik 10 maal herhaal dat 1+1=3, dan nog blijft 1+1=2. Ik kan toch niet blijven herhalen dat Riverty incasso niet hetzelfde is als Riverty.
Ik heb in deze ganse topic zoveel als mogelijk details gegeven van wat ik al had ondernomen en geprobeerd van te antwoorden op reacties van forumleden.
Als men mij zegt bij incasso zelf dat ik niet moet reageren bij incasso, en men blijft mij hier zeggen van dit zijn de adressen en daar moet je naartoe schrijven en blijkt dat dit de incasso is, dan weet ik het ook niet meer.
Dat u (nog) niet bij de interne incassodienst van Riverty moet zijn is niet meer dan logisch. Niemand heeft hier ooit het tegendeel beweerd.

Als mijn computer op het werk niet meer werkt, moet ik ook niet aankloppen bij de afdeling Human Resources, maar bij de afdeling IT. Maar dat betekent daarom nog niet dat deze afdelingen een verschillend postadres hebben en niet onder hetzelfde bedrijf vallen.

Er is u nu al verschillende keren duidelijk gemaakt dat Riverty als betaalplatform en samen met hun intern incassobureau exact hetzelfde bedrijf is. Uw vraag was naar de contactadressen (zowel een postadres als e-mail); hierop hebt u ondertussen ruimschoots een antwoord gekregen—en zelfs met de kruisreferentie naar de Kruispuntbank van Ondernemingen zodat u weet dat dit de enige Riverty entiteiten zijn die legaal in dit land (mogen) opereren.

Hoeveel meer duidelijk moet u het nog hebben? Ik kan het alleszins niet in uw plaats begrijpen. In ruil krijg ik echter blokken aan irrelevante tekst en een gedrag van u wat men in het Engels wel eens "moving the goalpost" noemt—om over uw nogal infantiele, denigrerende en arrogante "1+1=3" opmerking nog maar te zwijgen...
corwynn,
gelieve niet meer te reageren op mijn topic, ik hoef geen dominantie van u. Ik stel hier een vraag om geholpen te worden, niets meer, niets minder. Geen vernederende antwoorden.
Ik beslis nog altijd zelf wel waar, wanneer, en hoe ik antwoord; dat hebt u echt niet te bepalen. En over vernederende of denigrerende opmerkingen hebt u mij overigens ook de les niet te spellen. Wat een stank voor dank stelt u eigenlijk tentoon hier.

Wel straf dat u trouwens laat uitschijnen zo grondig kennis te hebben van de werking van Riverty en uw huiswerk gedaan te hebben, maar dan nog niet uitgekomen bent op de Klantenservice pagina van Riverty waar echt letterlijk beschreven staat welke stappen u moet ondernemen om een dergelijk bezwaar in te dienen...

Maar soit, desondanks dat u duidelijke antwoorden hebt gekregen, blijkt en blijft u vooral erg overtuigd van uw eigen grote gelijk en denkt u het toch allemaal beter te weten. Mij niet gelaten; dat is uw goed recht. Maar trek dan ook verder uw plan maar en wees dan ook niet verontwaardigd wanneer anderen zeggen dat ze hun tijd niet verspillen aan u. Ik heb echt al meer tijd en moeite in u gestoken dan u—zeker gezien uw laatste reacties—eigenlijk verdient. Andere forumleden hadden dit precies al sneller door. Jammer genoeg was ik nog wat hardleers. Lesson learned..

Zoals ik al eerder zei: ik heb reeds genoeg tijd verspild aan u. Trek uw plan. Ik log uit nu.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”